loading...
jaleb
ali بازدید : 12 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
   اگر ماه بودم *** به هر جا که بودم

سراغ تو را از خدا می گرفتم.

وگر سنگ بودم*** به هر جا که بودی

 سر رهگذار تو جا می گرفتم.

اگر ماه بودی-  به صد ناز- شاید

شبی بر لب بام من می نشستی.

وگر سنگ بودی *** به هر جا که بودم

مرا می شکستی *** مرا می شکستی!


شعر از فریدون مشیری
برچسب ها ماه و سنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 193
  • کدهای اختصاصی

    پیغام ورود و خروج

    نیت کنید و اشاره فرمایید

    قالب میهن بلاگ

    فال حافظ

    Google

    در این وبلاگ
    در كل اینترنت

    جست و جوی گوگل

    جست و جوی گوگل

    کد نمایش آی پی

    کد نمایش آی پی

    ابزار لودینگ وبلاگ

    |

    ابزارهای وبلاگ نویسی


    IranSkin go Up

    ..

    طالع بینی ازدواج

    .

    فال عشق

    فال عشق


    فال انبیاء

    فال انبیاء

    فال امروز
    
    پیچک دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ

    mouse code

    كد ماوس


    قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

    .

    حدیث تصادفی

    حدیث تصادفی

    .

    عاشقانه تصادفی

    عاشقانه تصادفی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس


    آمارگیر حرفه ای سایت

    Online User

    .

    پیامک تصادفی

    پیامک تصادفی


    مترجم سایت

    مترجم سایت



    ساعت فلش


    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    

    كد نوحه

    كد مداحی